Forum BIAŁY OWCZAREK  Strona Główna BIAŁY OWCZAREK
Forum Białego Owczarka Szwajcarskiego. Zapraszamy!

Musta (Ice Inca Dzika Banda) - trening IPO
Idź do strony 1, 2  Następny

Skąd: Karczew

PostWysłany: Nie 21:05, 22 Sie 2010    Temat postu: Musta (Ice Inca Dzika Banda) - trening IPO

Nadszedł czas, aby naszemu maluchowi (już trochę wyrośniętemu) też założyć oddzielny wątek. Zacznę może nie od początku czyli od zdjęć z naszego krótkiego wypadu w góry, a później postaram się uzupełnić braki i pokazać jakim ślicznym szczeniaczkiem był Muścik.
Na początek pierwsze doświadczenia z pociągiem. Musta raczej nie był zadowolony i jego mina zdawała się mówić: "ale dlaczego mi to zrobiliście?"

Później okazało się, że pociągi mają jednak pewne zalety. "I am the passenger..." Twisted Evil

niestety konduktor stwierdził, że Muścik nie kwalifikuje się się do psów kanapowych i kazał mu zejść z siedzenia.
Następnie wyruszyliśmy na szlak.

Ostatnio zmieniony przez maladiem dnia Wto 16:30, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Nie 21:11, 22 Sie 2010    Temat postu:

Dzielnie wędrowaliśmy pod górę...

badaliśmy co potrafi zrobić mały górski strumyczek...

oraz zawieraliśmy nowe znajomości.

PostWysłany: Nie 21:18, 22 Sie 2010    Temat postu:

Po całym dniu wrażeń czas na odpoczynek w namiocie.

A następnego dnia Musta testował jak szybko płyną patyki wrzucone do rzeczki. Był bardzo zdziwiony, że jak się upuści patolka to on "znika". W żadnej innej wodzie tak się przecież nie działo. Dlatego starał się wyłowić je jak najszybciej.

PostWysłany: Nie 21:23, 22 Sie 2010    Temat postu:

poprzedni patyczek był za mały

przeprawa przez rzekę. Nie wiem dlaczego Musta postanowił przejść po kamieniach a nie przebiec przez wodę tak jak to robił chwilę wcześniej.

ale był z tego pomysłu bardzo zadowolony

PostWysłany: Nie 21:25, 22 Sie 2010    Temat postu:

odpoczynek przy namiocie...

i powrót do domu.

I to by było tyle na dziś. Bardzo udany wyjazd. Sporo się nauczyliśmy o naszym podopiecznym. Teraz już wiemy co mamy robić aby Musta czuł się w pociągu dobrze tzn. poszedł spać i nie starał się pilnować wszystkiego naraz.

Ostatnio zmieniony przez maladiem dnia Nie 21:32, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
czarna
ADMINISTRATOR

Dołączył: 06 Lis 2006

Skąd: Świętokrzyskie

PostWysłany: Pon 5:47, 23 Sie 2010    Temat postu: Re: Musta (Ice Inca Dzika Banda) - wakacje z psem

maladiem napisał:

A ja apeluję o nie uskutecznianie takich manewrów Confused Kiedy jeszcze mieszkałam w Warszawie i jeździłam do mojego osobistego, korzystałam z PKSów. Na początku nigdy nie było problemów, żeby zabrac w taką podróż również Brego. Siadaliśmy sobie na końcu autobusu, a kierowca nawet nie pobierał opłaty za jego bilet, choc nie jest to piesek kieszonkowych rozmiarów Wink Aż pewnego razu, wsiadam do PKSu z Breguniem, jak zwykle pewnie, a tu kierowca mi mówi "z tym pieskiem pani nie pojedzie" Shocked Ja w szoku, ciśnienie mi trochę podskoczyło, bo musiałam do Warszawy jakoś wrócic, bo urlop dobiegł końca, a tu pan mi mówi, że nic z tego, w dodatku jest bardzo nieprzyjemny, nie chce się wdawac w żadne dyskusje ani wyjaśnienia. Ale nic to... za sześc godzin jest następny PKS, może tamten autobus był zbyt "nowoczesny" by jechał nim jakiś sierściuch... Rolling Eyes Przyjechaliśmy na kolejny PKS. Z ulgą stwierdziłam, ze kierowcą jest miły pan, z którym jeździmy zazwyczaj... Poznał mnie (po psie oczywiście ) a gdy powiedziałam mu o naszej porannej przygodzie, powiedział, że coraz trudniej doczyścic autobusy po psich pasażerach - pasażerowie skarżą się na sierśc, a sprzątaczki nie chcą sprzątac innych psich "zanieczyszczeń" (ponoc zdarzyło się, że pies zwymiotował, a właściciel jedynie przykrył to gazetą i tak zostawił). Od tamtej pory korzystanie z PKSu z psem było bardzo utrudnione, raz chcieli zabrac Brego, raz nie - zależało od kierowcy. Dlatego zaczęłam podróżowac pociągiem, co niby było wygodniejsze niż tłuc się pięc godzin PKSem, ale nie miałam już bezpośredniego połączenia.
W pociągach też spotkałam sie ze skargami konduktorów, że psy to, psy tamto... Dlatego starałam się, by Brego nie był dla nikogo uciążliwym pasażerem i dojeżdżając już do celu starałam się zminimalizowac ślady jego obecności (czyt. wysprzątac tony sierściuchy ). Gdyby PKP wycofało się z przewozu psów większych od yorka byłoby to sporym problemem Wink Dlatego proponuję trzymac się regulaminu PKP dotyczącego przewozu zwierząt, by nie prowokowac spółki do takich pomysłów Wink

A Musta... wyrósł na pięknego psa! I zazdroszczę Wam wakacji w górach! Mnie tak ciągnie w Bieszczady, ale w tym roku nic z tego raczej... Sad

Wujcio Brego pozdrawia siostrzeńca Wink

PostWysłany: Pon 11:00, 23 Sie 2010    Temat postu:

Musta na siedzeniu znalazł się przez naszą nieuwagę i nie pozostał na nim długo. Chwilę po tym konduktor upomniał nas i od tamtego momentu podróżował na podłodze. Siedzenie zostało przez nas wyczyszczone z sierści.
W drodze powrotnej Musta ułożył się prawie cały pod siedzeniem (nie w każdym pociągu się da) co zdecydowanie bardzo mu odpowiadało. Przespał tak 6 godzin i budził się tylko jak ktoś postanowił się do nas dosiąść.

lewka

Dołączył: 08 Wrz 2009

Skąd: warszawa

PostWysłany: Pon 13:14, 23 Sie 2010    Temat postu:

Musta jest przystojny
górskie widoki stanowią odpowiednie tło dla tego ślicznoty.

Zora
Hodowla DZIKA BANDA

Dołączył: 22 Lis 2006

PostWysłany: Pon 20:30, 23 Sie 2010    Temat postu:

Fajna wycieczka i fajne fotki Smile

BeataU

Dołączył: 18 Kwi 2007

Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 21:32, 23 Sie 2010    Temat postu:

Ale Musta miał fajne wakacje !!! Zazdroszczę.

PostWysłany: Wto 16:38, 27 Mar 2012    Temat postu:

Czas się trochę przypomnieć. Bardzo dawno nie wstawiałam żadnych zdjęć, więc troszkę to nadrobię.
Trening obrony z 25.03.2012.

chwyt "na powitanie"

po rewirowaniu

troszkę posłuszeństwa

przed ...

... i po ucieczce

Ostatnio zmieniony przez maladiem dnia Czw 11:12, 29 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Wto 16:44, 27 Mar 2012    Temat postu:

oszczekanie

nagródka

ucieczka

czekamy co będzie dalej

Ostatnio zmieniony przez maladiem dnia Czw 11:15, 29 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Wto 16:51, 27 Mar 2012    Temat postu:

więcej posłuszeństwa

kolejny raz ucieczka

transport

a to zdjęcie bardzo mi się podoba. Szczęśliwy pies z nagródką a w tle "wojownik".

Ostatnio zmieniony przez maladiem dnia Czw 11:18, 29 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz

PostWysłany: Wto 16:56, 27 Mar 2012    Temat postu:

zbliżenie na szczęśliwego psa

i chwyt "na do widzenia"

Ostatnio zmieniony przez maladiem dnia Czw 11:20, 29 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Zora
Hodowla DZIKA BANDA

Dołączył: 22 Lis 2006

PostWysłany: Wto 17:05, 27 Mar 2012    Temat postu:

Super! Brawo Muścik! Smile
Mogę ukraść fotki na stronę, facebooka?

Ostatnio zmieniony przez Zora dnia Wto 17:11, 27 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BIAŁY OWCZAREK Strona Główna -> Zdjęcia naszych psów Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)